מדוע שואב אבק רובוטי הינו היעיל ביותר?

מערכת שורש  ב ניסן, תשעח  3/18/2018

אם אתם רוצים לנקות כל חלל בין אם מדובר בבית פרטי, דירה, עסק, משרד ועוד - חשוב שתדעו כי שואבי אבק רובוטיים עשו מהפכה בכל הנוגע לניקוי הבית והעסק
.......................

מדוע שואב אבק רובוטי הינו היעיל ביותר?
שואבים מסוג זה מספקים מקסימום ניקיון תוך שהשואב נע בחלל לבד בזמן שהוא מופעל על בטריות ובאמצעות קרני לייזר מיוחדות מגיע אל כל הלכלוכים אל כל המשטחים ושואב אותם.

אך מלבד זאת, מדוע שואב אבק רובוטי כל כך יעיל ומוצלח? כל הסיבות בהמשך.

כיום ישנם מגוון שואבי אבק בניתן לבחור מהם חלקם סטנדרטיים וידניים, חלקן שואבים חכמים המתאימים לבתים חכמים בעוד שישנם גם שואבים יעילים במיוחד כמו שואב אבק יבש רטוב, ושואבים תעשייתיים. למידע נוסף

עם זאת אחד השואבים הבולטים בתחום הניקיון בעיקר שמדובר בחללים בינויים וקטנים, הוא השואב הרובוטי וזאת מסיבות רבות והן:
ניווט קל יותר – באמצעות שואב אבק רובוטי ניתן לנווט בקלות ברחבי החדר ולנקות את כל הלכלוכים בזמן ששואב האבק הוא זה שמבצע את הניווט והשאיבה באופן עצמאי.

מערכת מיפוי לייזר חכמה – שואבי אבק רובוטיים מצוידים במערכת ניפוי לייזר חכמה. מערכת זאת עוזרת לשואבים למצוא לכלוכים בכל פינה ולשאוב אותם.

עוצמת השאיבה – למרות מבנה השואב שנחשב קטן משואבי אבק אחרים, לשואב האבק עוצמת שאיבה גדולה כאשר המכל של שואב האבק יכול להכיל כמות רבה של לכלוך.

קלות תחזוקה – שואב אבק רובוטי הינו קל במיוחד לתחזוקה, ריקון וניקוי והוא קומפקטי יחסית ולכן קל לאחסן אותו.

סט מברשות מעולות – שואב אבק רובוטי מצויד בסט מברשות מסוגים שונים המתאימות לניקוי של משטחים מכל סוג. באמצעות מברשות הסיליקון של השואב ניתן ליהנות גם מניקוי יעיל של פאנלים ומקומות נסתרים.

שאיבה של כל סוגי הלכלוך – שואב מסוג זה מאפשר שאיבה יעילה של כל סוגי הלכלוך כמו למשל שאיבה של שערות של חיות מחמד, שטיחים ועוד.

מבנה שואב יעיל – שואבי אבק רובוטיים מעוצבים עם מבנה יעיל שעוזר לשואב להגיע לכל מקום גם מתחת למערכות ישיבה ומיטות.
טכנולוגיה מתקדמת – באמצעות שואבי אבק רובוטיים הפועלים על טכנולוגיה מתקדמת ניתן לעסוק בכל עיסוק או משימה בזמן ששואב האבק עובד בכל רחבי הבית.

לסיכום, אם אתם מעוניינים בניקוי יעיל וטוב יותר, זה הזמן לבדוק את האופציה של שואב אבק רובוטי שיוכל לסייע לכם לשמור על הניקיון בכל מקום.